آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قدرتمند ترین مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها،تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی،آموزش مکالمه

آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قدرتمند ترین مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها،تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی،آموزش مکالمه

هزینه تدریس خصوصی تافل

اخذ مدرک تافل زبان انگلیسی، هدف بسیاری از افراد است و همگی می دانیم که چنین مدرکی بسیار معتبر بوده و در زمینه های مختلفی از قبیل ادامه ی تحصیل در کالج و دانشگاه های انگلیسی زبان، پذیرش در مصاحبه های کاری و استخدام در مشاغل دولتی، امور مرتبط با مهاجرت و ... می تواند مفید واقع شود. بسیاری از متقاضیان شرکت در این آزمون، نمی دانند که برای موفقیت وقبولی در آن دقیقا باید چه کاری انجام دهند و مطابق با کدامین برنامه عمل نمایند. پیشنهاد می کنیم که برای دریافت برنامه ی جامع و همچنین اطلاع از هزینه تدریس خصوصی تافل حتما با آموزشگاه زبان سروش دانش تماس بگیرید. بدیهی است که کارشناسان واحد آموزش مجموعه ی ما، شرکت در کلاس های آموزش خصوصی را به شما عزیزان پیشنهاد خواهند داد. طبیعتا اگر هدف شما قبولی در آزمون TOEFL باشد، ضروری است که مطابق با یک برنامه ریزی مشخص پیش روید که در آن از بهترین منابع آموزش و کتاب های معتبر و تدریس حرفه ای اساتید بهره مند خواهید شد. در این دوره ها اطلاعات شما در مورد این آزمون آکادمیک و معتبر افزایش می یابد و به خوبی یاد میگیرید که چگونه مهارت های مختلف زبانی خود را تقویت نمایید. همچنین اگر توانایی صحبت کردن صریح و سریع با لهجه ی آمریکایی برایتان بسیار اهمیت دارد، شرکت در دوره های تدریس خصوصی تافل را به شما توصیه می نماییم.

هزینه تدریس خصوصی تافل بر چه مبنایی تعیین می شود؟

 

بسیاری از متقاضیان شرکت در این دوره های آمزوشی پس از مراجعه به موسسات گوناگون، با تفاوت و تعدد در شهریه ی کلاس ها مواجه می شوند و همین امر موجب می گردد تا این سوال برایشان به وجود بیاید که این قیمت ها بر چه اساسی مشخص شده اند. در ادامه ی این مطلب آموزشگاه سروش دانش به جهت اطلاع رسانی هر چه بیشتر به شما عزیزان، برخی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر تعیین هزینه تدریس خصوصی تافل را ذکر خواهد کرد:

-        یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار مربوط به اساتید و مدرس انتخاب شده برای آموزش در این دوره ها می باشد. طبیعتا اگر این شخص از تحصیلات عالیه، تجربه و سابقه ی بیشتر در امر تدریس بهره مند باشد و یا به اصلاح به عنوان یک استاد نیتیو محسوب شود، شهریه ی شرکت در کلاس های وی بیشتر خواهد بود؛ بنابراین شما باید به سطح کلاس و همچنین سطح زبانی و آموزشی استاد انتخابی خود توجه زیادی داشته باشید؛ البته برخی از موسسات نظیر آموزشگاه زبان سروش دانش سعی می نماد که بر اساس شناخت و اطلاعات خود از رزومه ی اساتید، کسی را که برای آموزش در دوره های تدریس خصوص تافل مناسب تر است، به زبان آموزان معرفی نماید؛ پس مطمئن باشید که در قابل هزینه ای که پرداخت خواهید کرد از خدمت آموزشی حرفه ای تری بهره مند می شوید. 

هزینه تدریس خصوصی تافل در منزل

 

بسیاری از افراد تمایل دارند که از کلاس های آمادگی برای شرکت در آزمون TOEFL در منزل خود بهره مند شوند و به این روش وقت ارزشمند و گرانبهای خود را بیشتر مدیریت نمایند. طبیعتا وقتی که شما چنین تمایلی داشته باشید، شهریه ی کلاس ها نسبت به دوره های تدریس خصوصی تافل که در آموزشگاه سروش دانش برگزار می گردند، افزایش خواهد یافت و متعاقبا شما از مزیت های بیشتری نیز بهره مند می شوید؛ برای مثال می توانید روز و ساعت برگزاری جلسات را خودتان و برحسب شرایط خود انتخاب نمایید. این شیوه ی آموزشی برای کسانی که شاغل هستند و از زمان کافی بهره مند نمی باشند، بسیار مناسب است.

تدریس خصوصی تافل در تهران

همچنین یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر تعیین شهریه ی کلاس های آمادگی برای شرکت در آزمون آکادمیک TOEFL این است که شما در چه شهری حضور دارید. به دلیل این که آموزشگاه زبان سروش دانش در مناطق مختلف تهران فعالیت دارد، اگر ساکن این استان باشید، بهره مندی از خدمات آموزشی ما چه در منزل و چه در محیط موسسه برایتان آسان تر و به صرفه تر خواهد بود؛ بنابراین میزان مسافت جغرافیایی را نیز می توان یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر تعیین هزینه تدریس خصوصی تافل  در نظر گرفت.

آموزش خصوصی برای کسب آمادگی جهت شرکت در آزمون تافل زبان انگلیسی

 

این کلاس ها معمولا به صورت تک نفره در منزل یا محل کار شخص متقاضی برگزار می شوند و خود فرد تا حد زیادی تعیین کننده ی شرایط برگزاری آن است. روز و ساعت تشکیل کلاس، تعداد جلسات، انتخاب استاد و ... از جمله مواردی هستند که شما به عنوان زبان آموز می توانید در تعیین آن ها سهیم باشید. آموزش خصوصی تافل به عنوان یک سیستم یادگیری کاربردی، می تواند موجبات فراگیری زبان و آمادگی برای شرکت دراین آزمون رسمی را در مدت زمانی بسیار کوتاه تر از شرکت در دوره های ترمیک آموزشگاهی، برای شما فراهم آورد. جهت اطلاع دقیق تر از هزینه تدریس خصوصی تافل  با آموزشگاه زبان سروش دانش تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.