آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قدرتمند ترین مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها،تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی،آموزش مکالمه

آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قدرتمند ترین مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها،تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی،آموزش مکالمه

اطلاعات مورد نیاز داوطلبان آزمون آیلتس

همه ی ما می دانیم که برای اینکه بتوان در پایان انجام یک کار، نتیجه ی مورد انتظار و قابل قبولی را به دست آورد، باید از اطلاعات کافی برای انجام آن کار برخوردار بود. از آنجایی که یکی از اصول مطالعه برنامه ریزی دقیق می باشد؛ کسانی که می خواهند برای دستیابی به مدرک آیلتس زبان انگلیسی را مطالعه نمایند، باید به میزان کافی در مورد این آزمون، نحوه ی شرکت در آن، منابع مفید و همچنین بخش های مختلف این امتحان آگاهی داشته باشند. آزمون IELTS یک سیستم ارزشیابی معتبر در سراسر دنیا می باشد که میزان توانایی افراد در به کارگیری زبان انگلیسی را ارزیابی خواهد کرد. این مدرک در تمام نقاط جهان مورد تایید بسیاری از دانشگاه ها، نهادهای دولتی و خصوصی، موسسات و … می باشد؛ بنابراین واقعا ارزشش را دارد که تلاش کنید و برای مطالعه ی زبان انگلیسی وقت بگذارید تا بتوانید در آزمون آیلتس نمرات بالا را به دست آورید.

در این مطلب به عنوان یکی از سری مقالات سایت موسسه زبان آموزان پیشرو اطلاعاتی در این خصوص ارائه شده است. لازم به ذکر است که این موسسه که به عنوان یکی از مراکز فعال و معتبر که به صورت حرفه ای در زمینه ی تدریس خصوصی زبان برای آزمون آیلتس فعالیت دارد، آماده ی ارائه کلیه خدمات آموزشی به متقاضیان خواهد بود. در هر زمان که بخواهید می توانید با برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه ی حضوری در مورد دوره های آموزشی کسب آمادگی برای شرکت در آزمون IELTS از اطلاعات لازم برخوردار شوید. رمز موفقیت زبان آموزان ما برنامه ریزی دقیق، آگاهی کافی و تلاش مستمر می باشد.

چگونه برای آیلتس مطالعه کنیم؟

برای فراگیری زبان انگلیسی به جهت شرکت در آزمون های رسمی، همانطور که گفتیم باید مطابق با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی پیش بروید و موسسات آموزشی معمولا چنین امکانی را در اختیار شما قرار می دهند تا با استفاده از آن پس از سپری شدن مدت زمان لازم بتوانید به مهارت مناسب برای شرکت در امتحان آیلتس یا تافل دست پیدا کنید. معمولا بهترین روش پیش روی فرد علاقمند گزینه زیر می باشدد:

–         استفاده از جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی

به عنوان یک آموزشگاه معتبر زبان باید بگوییم که بهترین روش تدریس،تدریس خصوصی می باشد. هر روش دارای ویژگی ها و شرایط مخصوص به خود می باشد و شما باید بتوانید پس از تحقیق و بررسی و افزایش آگاهی خود و حتی مشورت با اساتید و افراد مطلع در این زمینه، روشی را که با نحوه ی یادگیری، علایق و شرایط روزمره ی شما هماهنگ تر است، شناسایی نمایید.که باز هم ما تدریس خصوصی زبان رو به شما پیشنهاد می کنیم.

در انتخاب شیوه ی مطالعه ی خود برای شرکت در ازمون آیلتس حتما به این موضوع دقت داشته باشید که زمان را در نظر بگیرید؛ برای مثال اگر طبق برنامه ریزی ای که برای آینده ی خود دارید، مهاجرت، ادامه تحصیل در خارج کشور، مسافرت های کاری و …. مدتی را مد نظر قرار داده اید تا بتوانید در این مدت به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید؛ سعی کنید تخمین بزنید که آیا میزان تسلطی که از خود انتظار دارید در این مدت فراهم می گردد یا خیر؟ معمولا در چنین شرایطی بسیاری از افراد روش تدریس خصوصی آیلتس را ترجیح می دهند؛ زیرا بسیار متمرکز تر روش استفاده از کلاس های عمومی است، به دلیل اینکه به میزان زیادی در وقت شما صرفه جویی خواهد شد و کلاس ها را می توان در منزل یا محل کارتان برگزار نمود.

بخش های مختلف آزمون آیلتس چیست؟

*بخش مکالمه ( Speaking )

مدت زمان : ۱۱ تا ۱۴ دقیقه

در این مرحله از آزمون IELTS سوالاتی در مورد موضوعاتی مثل محل ‌زندگی‌، وضعیت خانوادگی، شغلی و علایق فردی از شما پرسیده می شود و پس از اینکه جواب دادید، یک موضوع اعلام خواهد شد و مدت دو دقیقه زمان دارید تا در مورد این موضوع صحبت کنید و نظرتان را بگویید. سپس سوالاتی در همین مورد از شما می پرسند و در نهایت فرد مصاحبه کننده در مورد همین موضوع با شما صحبت خواهد کرد. لازم به ذکر است که در ازمون آیلتس هر بخش دارای نمره ای بین ۰ تا ۹ بوده و در نهایت میانگین نمرات تمام بخش ها، نمره ای را که در ازمون کسب می نمایید مشخص خواهد کرد.

*بخش شنیداری ( Listening )

مدت زمان: حدودا ۳۰ دقیقه

در ابتدا سوالات در اختیارتان قرار داده می شود و می توانید نگاهی به آنها بیندازید. سپس جملات و مکالمه های مربوط به این بخش با لهجه های مختلف، یک بار پخش می گردد (مربوط به موضوعات اجتماعی، تحصیلی و … ) و شما باید بر اساس آن چه شنیده اید، به چهل ‌سوال مطرح شده در این بخش از آزمون IELTS پاسخ دهید.

*بخش خواندن ( Reading )

مدت زمان : ۶۰ دقیقه

تعداد سوالات : ۴۰ سوال

این بخش در آزمون آیلتس جنرال سخت تر و پیچیده تر از آکادمیک است؛ زیرا علاوه بر استفاده از متون گزینش شده از مجله‌ها، جزوات، کتاب‌ها، و روزنامه‌ها با محوریت اجتماعی، از متن‌ های طولانی تر و تخصصی تر با تعداد واژگان سخت تر وپیچیده تری استفاده خواهد شد؛ برای مثال نثر‌های بلند.

*بخش نوشتاری ( Writing )

مدت زمان: یک ساعت

در این مرحله به شما دو موضوع متفاوت داده می شود، تا تحلیل و برداشت یا عقیده و نظر خودتان را در مورد آن در قالب متونی تا حدود ۲۵۰ کلمه بنویسید. در آزمون آیلتس جنرال از شما خواسته می شود تا نامه‌ای به مخاطبی فرضی نوشته و در نامه‌ مسئله‌ای را توضیح دهید؛ بنابراین تا حدودی می توان گفت که این بخش نیز نسبت به آزمون IELTS آکادمیک سخت تر خواهد بود.

منبع :

اطلاعات مورد نیاز داوطلبان آزمون آیلتس

آزمون های بین المللی زبان آلمانی

مهم ترین هدف یادگیری یک زبان جدید، از دید شما چیست؟

شاید بتوان گفت که تسلط به مکالمه، توانایی صحبت کردن به زبان آلمانی و برقراری ارتباط از بنیادی ترین دلایل یادگیری آن می باشد؛ اما در کنار این دلیل عمده و بسیار مهم، کسب آمادگی برای شرکت در آزمون های بین المللی نیز می تواند یک هدف ارزشمند دیگر باشد که لازمه ی دستیابی به مدارک معتبر خواهد بود. افراد مختلف با اهداف گوناگون به دنبال شرکت در این آزمون ها و اخذ مدرک هستند. شما چه هدفی از یادگیری این زبان دارید؟ برنامه ی شما پس از به دست آوردن مدارک معتبر از طریق شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی چیست؟ آیا می خواهید به منظور گرفتن پذیرش و ادامه ی تحصیل در یکی از دانشگاه های این کشور از این مدرک استفاده کنید و یا برای مهاجرت یا سفرهای کاری و …؟

توصیه ی موسسه زبان آموزان پیشرو به شما عزیزان این است که ابتدا هدف خود را از یادگیری یک زبان، تعیین نمایید. آموزش هدفمند بسیار موثر تر و مستمر تر خواهد بود . وقتی که هدف داشته باشید به این آسانی ها یادگیری را کنار نمی گذارید؛ برای مثال اگر هدف شما کسب مدارک معتبر از آزمون های زبان آلمانی باشد، برای رسیدن به آن برنامه ریزی و تلاش طولانی مدتی خواهید داشت، اما اگر بخواهید به صورت تفریحی و در اوقات فراغت خود مطالعه کنید؛ قطعا روند پیشرفت شما کندتر خواهد بود و شاید در نیمه های راه نیز منصرف شوید؛ پس اولین لازمه ی موفقیت، داشتن هدف است. به این فکر کنید که می خواهید از آموخته های خود به چه منظوری استفاده نمایید.

هر هدفی که داشته باشید، لازم است تا بر اساس یک برنامه ریزی مشخص سطح دانش خودتان را افزایش بدهید و با مطالعه و آموزش مستمر بتوانید مهارت هایتان را برای شرکت در این آزمون های بین المللی زبان آلمانی تقویت نمایید. پس از تعیین هدف به دبال سریع ترین روش یادگیری نباشید؛ زیرا شما به زمان لازم برای تسلط بر مطالب نیاز دارید. به جای اینکار به فکر به دست آوردن اطلاعاتی باشید که باعث می شود در مسیر درست حرکت کنید.

موسسه زبان آموزان پیشرو با داشتن سوابق طولانی در زمینه ی تدریس خصوصی زبان و ارائه ی مشاوره های لازم به متقاضیان، راهنمای شما برای شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی خواهد بود. به همین دلیل در این مطلب به توضیح مهم ترین آزمون هایی خواهیم پرداخت که شما می توانید از طریق آن ها مدارک معتبری را دریافت نمایید و در راستای تحقق هدفی که دارید، از این مدارک بهره ببرید. شاید پیمودن مسیری که در نهایت موجب موفقیت و قبولی شما در آزمون های زبان آلمانی بشود، طولانی و سخت باشد اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد و می توانید با برنامه ریزی صحیح این مسیر را به بهترین شکل سپری نمایید. داشتن اطلاعات درست، کامل و کافی در مورد آزمون ها نیز، یکی از لازمه های شروع این مسیر می باشد.

آزمون زبان آلمانی ZD

این امتحان با محوریت تعیین سطح دانش و اطلاعات افراد بزرگسال از زبان آلمانی، بر اساس سطح بندی اروپایی برگزار می گردد و افراد بدون هیچ محدودیتی می توانند در آن شرکت کنند؛ یعنی فرقی نمی کند که شما این زبان را در داخل این کشور و یا خارج از آن یاد گرفته باشید، در هر صورت می توانید در این آزمون شرکت کنید و به سوالات مطرح شد در سه بخش مجزای نوشتاری، شنیداری و گفتاری پاسخ دهید. مدرکی که پس از قبولی در آزمون بین المللی زبان آلمانی یعنی Zertifikate Deutsch به آن دست خواهید یافت کاملا معتبر و مورد تایید خواهد بود و قابلیت ارائه به دانشگاه های مختلف در این کشور را خواهد داشت. همچنین مدرک آزمون زبان آلمانی ZD مورد تایید شرکت ها و موسسات در این کشور می باشد؛ بنابراین می توانید از این طریق فرصت های شغلی مختلفی را به دست آورید.

دیپلم زبان آلمانی از اتریش ÖSD

این آزمون عمومی تشکیل شده است از هشت آزمون که در سطوح مختلف A1 تا C1و با تبعیت از الگوها و استانداردهای مشخصی برگزار می شود و مهارت و توانایی فرد شرکت کننده را به عنوان کسی که یک زبان خارجی یعنی آلمانی را آموخته است، مورد ارزیابی قرار می دهد؛ اینکه آیا این فرد می تواند در موقعیت های مختلف از این زبان به خوبی استفاده کند یا خیر و اینکه می تواند از این زبان در کشورهای مختلفی که به آلمانی تکلم می کنند، استفاده نماید؟ مثلا در بخش شنیداری این آزمون دیپلم زبان آلمانی از اتریشÖSD متونی با لهجه های مختلف قرائت می شود.، لهجه ها و نوع گویشی که به یازده کشور استفاده کننده از زبان آلمانی مربوط می شود و شما باید بتوانید آن ها را تشخیص دهید.

موسسه زبان آموزان پیشرو برگزار کننده ی دوره های تدریس خصوصی زبان آلمانی به جهت کسب آمادگی جهت شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی، آزمون سفارت، تسلط به مکالمه آلمانی و … می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در کلاس ها از طریق شماره های موجود در این سایت با ما تماس بگیرید.

منبع:

آزمون های بین المللی زبان آلمانی

تفاوت های انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی

اغلب علاقمندان به زبان انگلیسی به خوبی می دانند که در کشور انگلستان و کشورهای آمریکایی، این زبان با دو لهجه و گویش متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کامل نمی توان گفت که American English و British English دو زبان مجزا هستند، بلکه نکته ی اصلی این جاست که این دو با تفاوت هایی در ساختار و املای کلمات، تلفظ و برخی از واژگان مورد استفاده ی افراد مختلفی در جهان قرار می گیرند و کسی می تواند خود را مسلط بر زبان انگلیسی بداند که تا حد زیادی نسبت به تفاوت های انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی آگاه باشد. همچنین اگر شما می خواهید که در آزمون آیلتس شرکت کنید، دانستن این تفاوت ها برایتان سودمند خواهد بود؛ زیرا این آزمون میزان مهارت زبانی شما را در به کارگیری و تشخیص جزییات زبان انگلیسی با گویش ها و لهجه های مختلف می سنجد. در ادامه به برخی از این تفاوت های جزیی اشاره شده است:

تفاوت در کلمات هم معنی متداول در استفاده ی روزمره

برای بیان برخی از کلمات در انگلیسی بریتانیایی و آمریکایی مترادف هایی وجود دارد که با وجود اینکه، شکل ظاهری آن ها با هم فرق دارد، اما معنای یکسانی می دهند. برای مثال :

کلمه American English                        British English
آسانسور elevator lift
پاک کن eraser rubber
آپارتمان apartment flat
بنزین gasoline petrol
شلوار pants trousers
مترو subway underground

تفاوت در املا و نحوه ی نوشتن کلمات

در انگلیسی بریتانیایی معمولا املای کلماتی که ریشه ی فرانسوی دارند، متفاوت از American می باشد، در حالی که در انگلیسی آمریکایی نحوه ی نگارش بسیار روان تر است و اغلب کلمات همان گونه که تلفظ می شوند، نوشته خواهند شد. بر این اساس در بیشتر مکاتبات اداری، نرم افزارها و زمانی که لازم است از زبان انگلیسی در شبکه های اجتماعی استفاده شود، املای American پیش فرض است. به نمونه هایی از این تفاوت نگارشی توجه نمایید:

American English                        British English
honor honour
color colour
analyze analyse

تفاوت در تلفظ و نحوه ی بیان کلمات

تنها با تمرین و تکرار می توانید تفاوت این دو گویش از زبان انگلیسی را در خصوص تلفظ و نحوه ی ادای کلمات یاد بگیرید. برای مثال:

*استرس کلمه یا آکسان گذاری بر روی هر حرف در انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی متفاوت می باشد.

*برخی از حروف در British تلفظ نمی شود، مثل حرف r در کلماتی مثل car، Park

و در آخر اینکه شما عزیزان می توانید جهت شرکت در دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی با موسسه زبان آموزان پیشرو تماس حاصل فرمایید

منبع:

تفاوت های انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی

برنامه ریزی برای یادگیری زبان آلمانی

تعداد علاقمندان به زبان آلمانی روز به روز در حال افزایش می باشد و هر کسی از این یادگیری هدف متفاوتی دارد. برخی بر حسب علاقه و برخی بر حسب نیاز، برای مثال تصور کنید که یک فرد می خواهد در دانشگاه های این کشور ادامه تحصیل دهد و یا با اهداف کاری و حتی برای اقامت می خواهد به آلمان برود، بدیهی است که توانایی صحبت کردن به زبان رسمی این کشور از ضروریات است. بسیاری از افراد فکر می کنند که با توجه به بین المللی بودن انگلیسی با تسلط بر آن دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت اما موضوع مهم اینجاست که زمانی که شما بتوانید به زبان بومی این کشور یعنی آلمانی صحبت کنید، زندگی کردن، ارتباطات اجتماعی، تحصیل و کار در آلمان برایتان بسیار راحت تر خواهد بود زیرا آلمانی ها به شدن به زبان خود علاقه مند هستند و وقتی که مشاهده می کنند یک توریست یا فرد خارجی می تواند به خوبی به زبان مادری آن ها سخن بگوید، توجه بیشتری به وی نشان خواهند داد.

موسسه زبان آموزان پیشرو بار ها و بار ها به علاقمندان توصیه کرده است که قبل از مهاجرت یا مسافرت به این کشور حتما زبان آلمانی را یاد بگیرند و برای شروع آن یک برنامه ریزی مشخص داشته باشند. ما در طی سال ها فعالیت حرفه ای خود در حوزه ی آموزش، با سوالاتی از جانب زبان آموزان مواجه می شویم که برخی از متداول ترین آن ها عبارتند از:

برای یادگیری زبان آلمانی از کجا شروع کنیم؟

دوره های آموزشی تا زمانی که بتوانیم بر این زبان مسلط شویم، چه مدتی طول می کشد؟

مکالمه آلمانی کاربرد بیشتری دارد یا گرامر؟

کلاس های خصوصی کیفیت بالاتری دارد یا کلاس های ترمیک آموزشگاهی؟

مدارک معتبر زبان آلمانی چیست؟

معروف ترین و با کیفیت ترین کتاب های آموزشی کدامند؟

آیا شاغلین هم می توانند از برنامه های آموزشی موسسه زبان آموزان پیشرو بهره مند شوند یا خیر؟

پاسخ ما به بسیاری از کسانی که این سوالات را پرسیده اند، به این شکل بوده است که شما عزیزان برای شروع نیاز به یک برنامه ریزی مشخص دارید که طبیعتا اگر از جانب یک موسسه آموزشی ارائه شود، دارای روال مشخص تری خواهد بود و بر اساس سرفصل های درسی ارائه می گردد. اگر انتخاب شما برای آموزش زبان آلمانی موسسه زبان آموزان پیشرو می باشد، هیچ گونه نگرانی نباید داشته باشید؛ زیرا ما با استفاده از منسجم ترین و کارآمد ترین برنامه ی آموزشی از ابتدای دوره همراه شما خواهیم بود.مدت زمانی که بتوانید بر مکالمه زبان آلمانی مسلط شوید بستگی به استعداد خودتان در یادگیری، میزان تلاش و میزان ساعات مطالعه دارد و هر چند که دوره های آموزشی ما دارای نظم و قانون و زمان مشخصی هستند اما اینکه تا چه حد توانسته اید تسلط لازم را به دست آورید، کاملا بر عهده ی خود زبان آموز است.

البته مدرسان با تجربه ی ما تمامی تکنیک ها و روش های آموزشی لازم را به شما ارائه می دهند تا  بتوانید به بهترین شکل مطالب را مرور و به ذهن خود بسپارید اما حقیقتا آن چه موجب پیشرفت سریع هر فردی خواهد شد میزان تمرین روزانه و مطالعه ی زبان آلمانی می باشد. مدت زمان لازم برای آموختن این زبان تا پایان سطح B بستگی به خودتون و زمانی که می گذارید دارد و با توجه به توانایی ها و میزان تلاش هر فرد می تواند متغیر باشد.

برنامه های آموزشی ما در قالب یکی از بهترین و شناخته شده ترین روش ها ارائه می شود که تدریس خصوصی زبان آلمانی نام دارد. این روش برای تمامی افراد در هر سن و با هر شرایطی بسیار مناسب است؛ چون زمان و مکان تشکیل جلسات به صورت توافقی با فرد متقاضی آموزش تعیین خواهد شد؛ بر این اساس افراد شاغل نیز می توانند از این فرصت و از این روش بسیار مفید و انعطاف پذیر استفاده نمایند؛ بنابراین می توان این گونه نتیجه گیری نمود که یادگیری زبان آلمانی از طریق شرکت در کلاس های خصوصی می تواند در مدت زمان کمتر و با کیفیت بیشتری زبان آموز را به ایده آل ذهنی اش نزدیک نماید.

برای یادگیری زبان آلمانی به چه چیزهایی نیاز دارید؟

  • علاقه، سعی و پشتکار فراوان
  • اختصاص دادن وقت کافی به صورت روزانه برای مرور و تمرین و تکرار آموخته ها
  • استفاده از جلسه مشاوره رایگان موسسه زبان آموزان پیشرو به دلیل اشنایی بهتر با ملزومات آموختن زبان آلمانی
  • انتخاب یک استاد و مدرس با تجربه و تحصیلکرده از بین اساتید مجرب آموزشگاه ما
  • رعایت تمامی نکاتی که به عنوان یک برنامه ریزی به شما ارائه می شود.
  • یادگیری از سطح A آغاز می شود و با گذراندن موفقیت آمیز هر دوره وارد سطوح Bو C خواهید شد و در پایان این دوره ها خواهید توانست که به صورت مسلط به زبان آلمانی صحبت نمایید.
  • با در اختیار داشتن مدرک آزمون Test DaF یاDSH به راحتی می توانید برای گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آلمان اقدام نمایید.

منبع:

برنامه ریزی برای یادگیری زبان آلمانی

مشاوره تخصصی برای یادگیری یک زبان خارجی

یادگیری از آن دسته کارهایی است که برای شروع آن هیچ وقت دیر نیست. هر وقت که بخواهید و اراده کنید می توانید این کار را آغاز نمایید. یادگیری مهارت هایی که مورد علاقه ی ما هستند بسیار مهم است؛ زیرا به لحاظ روحی تاثیر مثبت زیادی بر ما خواهند گذاشت و در آینده برای اینکه فرصت داشتیم و از آن در جهت آموختن بیشتر استفاده نکردیم، حسرت نخواهیم خورد. اگر قصد دارید که یک زبان خارجی یاد بگیرید، به شما تبریک می گوییم به دو دلیل:

  • اول به خاطر اینکه چنین قصد و هدفی دارید، زیرا آموختن یک زبان هر چه که باشد، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی، عربی، ایتالیایی، سوئدی و ….. موجب افزایش اطلاعات و انگیزه ی شما خواهد شد و بدون شک این یادگیری، زمینه ساز بسیاری از پیشرفت های تحصیلی، کاری و اجتماعی در زندگیتان خواهد بود.
  • دوم اینکه اراده ی شما آن قدر قوی است که دقیقا از لحظه ای که تصمیم بگیرید، می توانید شروع کنید و مطمئن باشید بی دلیل نیست که هم اکنون در حال مطالعه ی این مطلب در سایت موسسه زبان آموزان پیشرو هستید؛ زیرا موسسه ی ما به بهترین شکل می تواند یاری کننده ی شما در مسیر یادگیری یک زبان خارجی جدید باشد و ما همواره خرسندیم از اینکه توانسته ایم خدمات مشاوره و آموزش را با بالاترین کیفیت و بیشترین میزان تامین رضایت به علاقمندان ارائه دهیم. به عنوان یکی از فعالان در زمینه ی آموزش و تدریس زبان به شما اطمینان می دهیم که مشاوره تخصصی یکی از مهم ترین مواردی است که شما در بدو شروع یادگیری به آن نیاز مندید.

در مشاوره تخصصی موسسه زبان آموزان پیشرو چه خدماتی ارائه می شود؟

همه ی ما برای انجام یک کار جدید که تجربه ی چندانی در آن نداریم، می توانیم با دیگران مشورت نماییم به ویژه کسانی که در آن زمینه دارای مهارت، اطلاعات و تجربه ی کافی باشند. واحد مشاوره زبان موسسه زبان آموزان پیشرو برای آن دسته از کسانی که به تازگی قصد یادگیری یک زبان خارجی را دارند، راهنمایی های لازم را ارائه خواهد داد.  شما در هر سن، با هر سطح تحصیلات و با هر شغلی که باشید، می توانید از خدمات ما استفاده کنید و خیلی زود آموختن زبان را آغاز نمایید.

مشاوران ما در این جلسات سعی می کنند که با توجه به سن، نوع شخصیت و روحیات، میزان استعداد و دقت، هدفتان از یادگیری و همچنین شرایط فعلی شما بهترین مسیر را به شما پیشنهاد نمایند و مطابق با اطلاعاتی که به دست می آورند، برای شما یک برنامه ی آموزشی مناسب جهت یادگیری یک زبان خارجی در نظر بگیرند. بسیار مهم است که ما بدانیم هدفتان از یادگیری چیست؟ زیرا برای کسانی که به قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل و اخذ مدارک رسمی می خواهند یک زبان را یاد بگیرند، برنامه و دوره های ویژه ارائه خواهیم داد و در این راستا از ابزارهای آموزشی، برترین کتاب ها و منابع و همچنین با تجربه ترین اساتید تحصیلکرده استفاده خواهیم کرد.

یکی دیگر از خدمات موسسه زبان آموزان پیشرو که می توانید برای یادگیری یک زبان خارجی با اختیار خودتان از آن استفاده نمایید،  کلاس های تدریس خصوصی زبان است که نسبت به کلاس های ترمیک آموزشگاهی دارای مزایای زیر می باشد:

  • این کلاس ها بر خلاف دوره های آموزشگاهی تنها با حضور خودتان برگزار می شود.
  • زمان کافی برای پرداختن به مکالمه، گرامر، پرسش و پاسخ و رفع اشکالات وجود دارد.
  • شما با توجه به شرایط خودتان می توانید محل برگزاری کلاس ها را تعیین نمایید( منزل، محل کار یا محیط موسسه )
  • انتخاب استاد خانم یا آقا و هم چنین هماهنگی ساعت برگزاری جلسات با توافق و تمایل شما صورت خواهد گرفت.

نکات لازم برای شروع آموزش و یادگیری یک زبان خارجی

  • به این نکته توجه داشته باشید که پیشرفت شما در یک زبان، روز به روز و با گذشت زمان حاصل می شود؛ به همین دلیل انتظار بیشتری از خودتان نداشته باشید و سعی کنید که ماهانه خود را ارزیابی کنید که نسبت به ماه قبل چقدر پیشرفت داشته اید. حتی اگر که کند پیش بروید بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید و به دنبال یادگیری یک زبان خارجی نباشید.
  • موسسه زبان آموزان پیشرو به وفور بر این موضوع تاکید داشته است که برای کسب نتایج ایده آل، لازم است که شما طبق یک برنامه ریزی مشخص که موسسه یا اساتید برایتان تعیین کرده اند به صورت روزانه به مرور و مطالعه ی مطالب بپردازید؛ زیرا آموختن زبان مسئله ای است که بدون شک نیاز به استمرار و تکرار و پیوستگی دارد.
  • اراده ی خودتان را بسنجید و سعی کنید در تمام مدت یادگیری یک زبان خارجی انگیزه ی و تلاش خود را افزایش دهید. برای اینکه بتوان در این مسیر موفق شد باید اجازه ی تنبلی و بازگشت به موقعیت های قبلی را به ذهن نداد، زیرا مغز انسان به طور غریزی تمایل به راحت طلبی دارد؛ بنابراین به ذهن خود بگویید که یادگیری یک زبان خارجی جدید برای شما اجباری و کاملا ضروری است. در واقع خود را مجبور به یادگیری کنید تا به مرور زمان به آن عادت کرده و در ادامه شاهده به وجود آمدن پیشرفت هایتان در این خصوص باشید.

منبع:

مشاوره تخصصی برای یادگیری یک زبان خارجی