آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قدرتمند ترین مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها،تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی،آموزش مکالمه

آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قدرتمند ترین مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها،تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی،آموزش مکالمه

توصیه هایی برای یادگیری و آموزش زبان جدید

یادگیری یک زبان جدید بدون شک عامل به وجود آمدن تغییرات زیادی در زندگی فردی، اجتماعی و کاری هر شخصی خواهد بود و به همین دلیل است که بیشتر افراد از جمله جوان تر ها برای آموزش زبان جدید شوق و تمایل زیادی دارند، اما قطعا این کار نیز همانند کارهای دیگر اصول و قواعدی لازم دارد تا بتواند نتایج ارزنده ای را فراهم کند؛ پس اگر می خواهید که پس از مدتی بتوانید به نحو احسن از آموخته های خودتان استفاده نمایید، به توصیه هایی که در این مطلب از وب سایت موسسه زبان آموزان پیشرو،مرکز آموزش خصوصی زبان،ذکر شده است، دقت داشته باشید.

توصیه ی اول برای آموزش زبان جدید: برنامه ریزی صحیح

داشتن برنامه ریزی برای آموزش زبان جدید باعث می شود تا به میزان زیادی بتوانید در وقت خود صرفه جویی نمایید. این برنامه می تواند توسط استاد یا مدرس و یا آموزشگاه به شما ارائه شود. دقت داشته باشید که این برنامه مرتبط با روال آموزشی می باشد و برای اینکه شما بتوانید وقت های آزاد خود را مدیریت نمایید، باید خودتان یک برنامه ی مناسب برای مطالعه و مرور و تکرار آموخته هایتان در نظر بگیرید. در هر صورت برنامه ریزی یکی از ضروریات اولیه برای آموزش زبان جدید می باشد.

توصیه ی دوم: به جای حفظ کردن لغات، آن ها را در قالب جمله و عبارات به ذهن بسپارید.

قطعا شما برای صحبت کردن با دیگران کلمه کلمه حرف نمی زنید، به همین دلیل لازم است تا واژه های جدیدی را که می آموزید در قالب جمله به خاطر بسپارید. این یکی از بهترین و کاربردی ترین روش های مطالعه زبان می باشد. به جای اینکه لغات را مطالعه کنید، جملات و عبارات را خوانده و یاد بگیرید. طبق تجربیاتی که موسسه زبان آموزان پیشرو در طی سال ها فعالیت خود به دست آورده است، افرادی که از این شیوه برای آموزش زبان جدید استفاده کرده اند تا حد زیادی توانسته اند موفق تر از سایرین باشند و زودتر پیشرفت کنند.

توصیه سوم آموزش زبان جدید: گرامر را به تنهایی نخوانید.

شما برای مکالمه زبان احتیاج دارید که خیلی سریع و بدون فکر کردن راجع به دستور زبان و قواعد صحبت کنید، به همین دلیل حفظ کردن قواعد و گرامر کمک زیادی به شما نمی کند. سرعت مکالمه شما در هنگام آموزش زبان جدید به صورتی افزایش خواهد یافت که بتوانید ان چه می شنوید را به درستی بیان کنید. عباراتی که یاد گرفته اید را در صحبت کردن روزمره ی خودتان به کار ببرید، بدون اینکه ذهنتان را درگیر دستور العمل های گرامری کنید. مطمئن باشید که با این شیوه به مرور قواعد لازم برای جمله سازی را نیز یاد خواهید گرفت.

منبع:

https://www.pishrolanguage.com/%d8%aa%d9%88%d8%b5%db%8c%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.