آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قدرتمند ترین مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها،تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی،آموزش مکالمه

آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قدرتمند ترین مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها،تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی،آموزش مکالمه

مشاوره تخصصی برای یادگیری یک زبان خارجی

یادگیری از آن دسته کارهایی است که برای شروع آن هیچ وقت دیر نیست. هر وقت که بخواهید و اراده کنید می توانید این کار را آغاز نمایید. یادگیری مهارت هایی که مورد علاقه ی ما هستند بسیار مهم است؛ زیرا به لحاظ روحی تاثیر مثبت زیادی بر ما خواهند گذاشت و در آینده برای اینکه فرصت داشتیم و از آن در جهت آموختن بیشتر استفاده نکردیم، حسرت نخواهیم خورد. اگر قصد دارید که یک زبان خارجی یاد بگیرید، به شما تبریک می گوییم به دو دلیل:

  • اول به خاطر اینکه چنین قصد و هدفی دارید، زیرا آموختن یک زبان هر چه که باشد، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی، عربی، ایتالیایی، سوئدی و ….. موجب افزایش اطلاعات و انگیزه ی شما خواهد شد و بدون شک این یادگیری، زمینه ساز بسیاری از پیشرفت های تحصیلی، کاری و اجتماعی در زندگیتان خواهد بود.
  • دوم اینکه اراده ی شما آن قدر قوی است که دقیقا از لحظه ای که تصمیم بگیرید، می توانید شروع کنید و مطمئن باشید بی دلیل نیست که هم اکنون در حال مطالعه ی این مطلب در سایت موسسه زبان آموزان پیشرو هستید؛ زیرا موسسه ی ما به بهترین شکل می تواند یاری کننده ی شما در مسیر یادگیری یک زبان خارجی جدید باشد و ما همواره خرسندیم از اینکه توانسته ایم خدمات مشاوره و آموزش را با بالاترین کیفیت و بیشترین میزان تامین رضایت به علاقمندان ارائه دهیم. به عنوان یکی از فعالان در زمینه ی آموزش و تدریس زبان به شما اطمینان می دهیم که مشاوره تخصصی یکی از مهم ترین مواردی است که شما در بدو شروع یادگیری به آن نیاز مندید.

در مشاوره تخصصی موسسه زبان آموزان پیشرو چه خدماتی ارائه می شود؟

همه ی ما برای انجام یک کار جدید که تجربه ی چندانی در آن نداریم، می توانیم با دیگران مشورت نماییم به ویژه کسانی که در آن زمینه دارای مهارت، اطلاعات و تجربه ی کافی باشند. واحد مشاوره زبان موسسه زبان آموزان پیشرو برای آن دسته از کسانی که به تازگی قصد یادگیری یک زبان خارجی را دارند، راهنمایی های لازم را ارائه خواهد داد.  شما در هر سن، با هر سطح تحصیلات و با هر شغلی که باشید، می توانید از خدمات ما استفاده کنید و خیلی زود آموختن زبان را آغاز نمایید.

مشاوران ما در این جلسات سعی می کنند که با توجه به سن، نوع شخصیت و روحیات، میزان استعداد و دقت، هدفتان از یادگیری و همچنین شرایط فعلی شما بهترین مسیر را به شما پیشنهاد نمایند و مطابق با اطلاعاتی که به دست می آورند، برای شما یک برنامه ی آموزشی مناسب جهت یادگیری یک زبان خارجی در نظر بگیرند. بسیار مهم است که ما بدانیم هدفتان از یادگیری چیست؟ زیرا برای کسانی که به قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل و اخذ مدارک رسمی می خواهند یک زبان را یاد بگیرند، برنامه و دوره های ویژه ارائه خواهیم داد و در این راستا از ابزارهای آموزشی، برترین کتاب ها و منابع و همچنین با تجربه ترین اساتید تحصیلکرده استفاده خواهیم کرد.

یکی دیگر از خدمات موسسه زبان آموزان پیشرو که می توانید برای یادگیری یک زبان خارجی با اختیار خودتان از آن استفاده نمایید،  کلاس های تدریس خصوصی زبان است که نسبت به کلاس های ترمیک آموزشگاهی دارای مزایای زیر می باشد:

  • این کلاس ها بر خلاف دوره های آموزشگاهی تنها با حضور خودتان برگزار می شود.
  • زمان کافی برای پرداختن به مکالمه، گرامر، پرسش و پاسخ و رفع اشکالات وجود دارد.
  • شما با توجه به شرایط خودتان می توانید محل برگزاری کلاس ها را تعیین نمایید( منزل، محل کار یا محیط موسسه )
  • انتخاب استاد خانم یا آقا و هم چنین هماهنگی ساعت برگزاری جلسات با توافق و تمایل شما صورت خواهد گرفت.

نکات لازم برای شروع آموزش و یادگیری یک زبان خارجی

  • به این نکته توجه داشته باشید که پیشرفت شما در یک زبان، روز به روز و با گذشت زمان حاصل می شود؛ به همین دلیل انتظار بیشتری از خودتان نداشته باشید و سعی کنید که ماهانه خود را ارزیابی کنید که نسبت به ماه قبل چقدر پیشرفت داشته اید. حتی اگر که کند پیش بروید بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید و به دنبال یادگیری یک زبان خارجی نباشید.
  • موسسه زبان آموزان پیشرو به وفور بر این موضوع تاکید داشته است که برای کسب نتایج ایده آل، لازم است که شما طبق یک برنامه ریزی مشخص که موسسه یا اساتید برایتان تعیین کرده اند به صورت روزانه به مرور و مطالعه ی مطالب بپردازید؛ زیرا آموختن زبان مسئله ای است که بدون شک نیاز به استمرار و تکرار و پیوستگی دارد.
  • اراده ی خودتان را بسنجید و سعی کنید در تمام مدت یادگیری یک زبان خارجی انگیزه ی و تلاش خود را افزایش دهید. برای اینکه بتوان در این مسیر موفق شد باید اجازه ی تنبلی و بازگشت به موقعیت های قبلی را به ذهن نداد، زیرا مغز انسان به طور غریزی تمایل به راحت طلبی دارد؛ بنابراین به ذهن خود بگویید که یادگیری یک زبان خارجی جدید برای شما اجباری و کاملا ضروری است. در واقع خود را مجبور به یادگیری کنید تا به مرور زمان به آن عادت کرده و در ادامه شاهده به وجود آمدن پیشرفت هایتان در این خصوص باشید.

منبع:

مشاوره تخصصی برای یادگیری یک زبان خارجی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.