آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قدرتمند ترین مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها،تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی،آموزش مکالمه

آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قدرتمند ترین مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها،تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی،آموزش مکالمه

کلاس خصوصی آیلتس و تافل

تلاش برای به دست آوردن مدرک آیلتس یا تافل از جمله اهداف اصلی کسانی است که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند. همه ی شما دوستان عزیز می دانید که برای دستیابی به این مدارک مهم، باید طبق یک روال مشخصی پیش بروید که این روال شامل شرکت در کلاس ها و جلسات با کیفیت، استفاده از آموزش و تجربیات مدرسان مجرب به ویژه اساتید نیتیو، مطالعه ی روزمره به جهت تکرار و تمرین مطالب آموخته شده و پشتکار و صبر می باشد. از اهمیت داشتن چنین مدارکی می توان به کاربرد گسترده ی آن ها در زمینه ی مهاجرت و ادامه ی تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان اشاره کرد؛ بنابراین سرمایه گذاری بلند مدت چه از لحاظ هزینه و چه از لحاظ وقت و زمان بسیار ارزشمند بوده و فواید آن برای زبان آموزان، با گذشت زمان مشخص تر و پر رنگ تر خواهد شد .

حتما شما هم در جستجوی کلاس آیلتس و تافل هستید، کلاسی که از کیفیت آموزشی کافی برخوردار باشد و بتوانید روی آن حساب کنید تا پس از سپری شدن مدت زمان لازم و یادگیری آنچه به آن نیاز دارید؛ در آزمون های مربوطه شرکت کرده و نمره ی قابل قبولی را کسب نمایید. فرقی نمی کند که هدف شما از به دست آوردن این مدرک چیست، مهم این است که از ابتدا طبق برنامه ای پیش بروید که با هزینه ای معقول در مدت زمانی مشخص شما را به این هدف برساند. برنامه ای که در کلاس آیلتس یا تافل برای شما در نظر گرفته می شود، تا آنجایی اهمیت دارد که می تواند تضمینی برای وقتی که صرف می کنید باشد؛ در واقع اگر این برنامه از کیفیت لازم برخوردار نباشد، مطالب به صورت عمیق و کامل آموخته نمی شوند و نمی توان به میزان لازم بر روی مهارت هایی که در خصوص بخش های مختلف این آزمون ها ( گفتاری، شنیداری، نوشتاری و درک مطلب ) مورد نیاز می باشد، مسلط شد.

یکی از مهم ترین سوالات زبان آموزان این است که چگونه تشخیص دهیم کدام کلاس آیلتس یا تافل از کیفیت آموزشی لازم برخوردار است؟ البته که کار سختی است اما با توجه به برخی از نکات ساده می توان خیلی راحت تر آگاهی لازم را به دست آورد.

  • اول از همه مشخص نمایید که می خواهید از دوره های عمومی آموزشگاهی استفاده کنید و یا از جلسات تدریس خصوصی آیلتس و یا تدریس خصوصی تافل؟
  • اگر برخی از دوستان شما توانسته اند با نمرات خوبی در این آزمون ها قبول بشوند، از آن ها راهنمایی بگیرید.
  • با تحقیق و بررسی از طریق دوستان و آشنایان و یا اینترنت، برخی از معتبرترین آموزشگاه های شهر محل زندگی خود را شناسایی کرده و سعی کنید یک جلسه به عنوان مهمان در کلاس ها حضور یابید.

ویژگی های کلاس آیلتس و تافل موسسه زبان آموزان پیشرو

ما با تکیه بر تجربه ی چندین ساله ی خود در خصوص آموزش زبان توانسته ایم بسیاری از معیارهای اصلی افراد برای انتخاب دوره های آموزشی را شناسایی کرده و خدمات مجموعه ی خود بر این اساس تکمیل نماییم و کیفیت آموزش را افزایش دهیم. هر موسسه ای هر چقدر هم که معروف باشد و یا تبلیغات داشته باشد، تنها زمانی در حوزه ی کاری خود موفق است که توانسته باشد رضایت مخاطبان را فراهم کند. مفتخریم که حاصل تلاش مجموعه ی خود را در زمینه ی تدریس زبان شاهد بوده ایم و توانسته ایم راهنمای بسیاری از زبان آموزان عزیز در راه کسب مدارک عالی آزمون های IELTS و TOFEL باشیم. تمرکز موسسه ی زبان آموزان پیشرو بر ارائه ی کلاس های تدریس خصوصی زبان می باشد که در این راستا با برجسته ترین اساتید که دارای تحصیلات دانشگاهی و تجارب لازم هستند، همکاری خواهیم داشت. هم چنین یکی دیگر از ویژگی های دوره هایی که توسط مجموعه ی ما برگزار می شود، امکان برگزاری کلاس آیلتس و تافل با تدریس اساتید نیتیو خانم و آقا می باشد.

از طریق شماره های موجود در این سایت با ما تماس بگیرید اگر :

به دنبال روشی آسان و کاملا کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی هستید.

اگر شاغل و دانشجو هستید و تمایل دارید که به جای اتلاف وقت خود در ترافیک خیابان ها برای رسیدن به آموزشگاه، کلاس در منزل یا محل کار شما برگزار شود.

اگر قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل در کشورهای خارجی را دارید و می خواهید با یک برنامه ی مشخص برای تدریس خصوصی آیلتس یا تافل در کوتاه ترین زمان ممکن، به تسلط لازم دست یابید.

در صورتی که به دنبال کلاسی هستید که با آموزش تکنیک های لازم بتواند مهارت شما را در پاسخگویی به سوالات (Writing 

Reading، Listening ، Speaking  ) این آزمون ها افزایش دهد.

اگر از فشردگی زمان دوره های عمومی آموزش زبان در آموزشگاه ها نا راضی می باشید و به دنبال کلاسی هستید که در آن مدرس بتواند با تمرکز کامل نقاط ضعف و قوت شما را شناسایی و بهبود ببخشد.

منبع:

کلاس خصوصی آیلتس و تافل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.