آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قدرتمند ترین مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها،تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی،آموزش مکالمه

آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قدرتمند ترین مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها،تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی،آموزش مکالمه

یادگیری زبان فرانسه

می توان گفت که بعد از انگلیسی و اسپانیایی، زبان فرانسوی در  خصوص ارتباطات، امور بازرگانی و تجاری، امور سیاسی و فرهنگی بسیار محبوب ،پر کاربرد و  شناخته شده می باشد به گونه ای که طبق آمار موجود در سراسر جهان، افراد زیادی از آن برای برقراری ارتباطات در قالب گفتار و نوشتار استفاده می نمایند حال در قالب زبان مادری و رسمی، زبان دوم یا به صورت اکتسابی.

از این جهت یادگیری آن می تواند برای افراد مختلف  لازم باشد به گونه ای که در کشور ما پس از انگلیسی یادگیری آن را مفید و کاربردی می دانند. البته در صورتی که افراد قصد مهاجرت و اقامت و یا ادامه ی تحصیل در کشورهای فرانسوی زبان را داشته باشند بسیار به نفع آنها است که قبل از هر اقدامی شروع به یادگیری آن کنند، زیرا از این طریق از مهارت برقراری ارتباط موثر برخوردار می شوند. اکثر استفاده کنندگان این زبان در کشور های فرانسه، کانادا، بلژیک، سوییس، لوگزامبورگ و برخی نواحی آفریقا می باشند.

آیا یادگیری زبان فرانسه واقعا سخت است؟

 به طور کلی یادگیری هر زبانی نیازمند علاقه، پشتکار، تمرین و تکرار است و اگر این موارد فراهم باشد با سپری شدن زمان از میزان سخت بودن آن کاسته می شود زیرا اولین قدم برای شروع هر کاری سخت ترین قدم است و به مرور با افزایش مهارت های هر فرد، یادگیری برای او آسان تر می شود. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که زبان فرانسوی بسیار قاعده مند می باشد. در قرن هفدهم میلادی عوامل مختلفی مثل مهاجرت ها، جنگ ها و …. موجب شده بود تا کلمات زیادی به این زبان وارد شود و حتی دستور و ساختار آن نیز تا حدی مورد تغییر قرار بگیرد اما با تشکیل فرهنگستان فرانسه تلاش های زیادی صورت گرفت تا  زبان فرانسوی بیش از حد تحت تاثیر تغییرات قرار نگیرد، بنابراین امروزه ما با دستور زبانی مواجه هستیم که از آن قرن تا به حال تغییرات خیلی زیادی نداشته است و ساختار آن بسیار قاعده مند می باشد. این در حالی است که طبق بررسی های صورت گرفته زبان فرانسوی نسبت به انگلیسی دارای کلمات کمتری می باشد و از ورود کلمات بیگانه به آن جلوگیری شده است. در هر صورت یادگیری آن با تمرین و تکرار موثر می گردد و جای هیچ گونه نگرانی برای علاقمندان وجود نخواهد داشت.

چرا لازم است که زبان فرانسوی یاد بگیرید؟

اهداف، علایق و شرایط شما است که تعیین می کند یادگیری چه مهارت هایی در زندگی برای شما ضروری است اما ما در ادامه برخی از دلایل مهم برای تشویق افراد به یادگیری زبان های مختلف از جمله فرانسوی را ذکر کرده ایم:

  • همگام بودن با تغییرات به وجود آمده در زندگی اجتماعی
  • توسعه ی مهارت ها و توانایی برقراری ارتباط بیشتر
  • کاربرد روزافزون زبان در زمینه ی ارتباطات کاری و کسب درآمد
  • توانایی مطالعه ی کتابها و مقالات علمی که به  این زبان در دسترس هستند.
  • اگر قصد مهاجرت و ادامه ی زندگی در مناطقی را دارید که به این زبان صحبت می کنند.
  • اگر قصد ادامه ی تحصیل و کسب موفقیت در دانشگاه های معتبر کشور فرانسه و یا … را دارید.
  • اگر زبان انگلیسی را فرا گرفته اید و دوست دارید بتوانید به زبانی دیگر نیز مسلط باشید.
  • اگر می خواهید سایر زبان های لاتین مثل ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیولی و … را بیاموزید، یادگیری زبان فرانسوی راه را برای شما آسانتر می سازد.

 روشهای یادگیری زبان فرانسه

–          خودآموزی

استفاده از کتاب ها، فایل های صوتی و تصویری خود آموز ( در این روش فرد کاملا به خود متکی است و باید بتواند در مدت طولانی نیز طبق برنامه ای مشخص پیش برود زیرا هر گونه بی نظمی موجب اختلال در روند و پروسه ی یادگیری وی می شود )

–          کلاس آموزشی

کلاس های عمومی و نیمه خصوصی که در آموزشگاه های معتبر کشور برگزار می گردد ( در این روش فرد تابع مقررات و چارت برنامه ریزی ترمیک ارائه شده توسط آن موسسه می باشد و طبق برنامه با استفاده از کتاب و کمک گرفتن از مدرس تعیین شده می تواند مراحل یادگیری را طی کند. از جمله مزایای یادگیری زبان فرانسوی با این روش حضور در محیطی اجتماعی است که می تواند براحتی سوالات خود از مدرس پرسیده و با سایر هم کلاسی ها تعامل و گفتگو داشته باشد – این روش مستلزم صرف وقت کافی و پیروی از برنامه ریزی تعیین شده می باشد )

–          تدریس خصوصی زبان فرانسوی

این روش مناسب کسانی است که می خواهند در مدت زمانی کمتر و به صورت تقریبا فشرده تر این زبان را یاد بگیرند و معمولا به دلایل مختلفی از جمله اقدام به ادامه تحصیل و یا مهاجرت و هم چنین نیازهای تحصیلی و شغلی خود می خواهند که  از این روش استفاده کنند.  تدریس خصوصی همانطور که از نامش پیداست کاملا خصوصی می باشد و مدرس مربوطه فرصت کافی برای تمرکز و هدایت و پیش بردن فرد یادگیرنده را دارد. از لحاظ زمان و مکان تشکیل جلسات هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و زبان آموز می تواند به نحو احسن به سایر کارهای خود نیز بپردازد در حالی که پروسه ی یادگیری و آموزش خصوصی زبان فرانسوی  به سرعت منظمی در حال سپری شدن خواهد بود.

دوره و کلاس های آموزش مکالمه  و گرامر زبان فرانسوی

کلاس های ویژه کودکان در دوگروه سنی ( ۴ تا ۶ سال – ۷ تا ۱۰ سال ) با استفاده از کتاب های مناسب برای این گروه سنی ( شامل ترانه ها و داستان های زیبای فرانسوی )

کلاس های ویژه نوجوانان جهت تقویت مهارت های گفتاری، شنیداری و نوشتاری

دوره های آموزش بزرگسالان در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته( افزایش مهارت ها، افزایش دایره لغات، تسلط بر گرامر فرانسوی و کسب مهارت بیشتر در مکالمه )

 دوره های تخصصی برای آمادگی جهت شرکت در آزمون های  بین المللی DALF، DELF، TCF، TEF، TCFQ 

دوره ی فشرده تدریس خصوصی مکالمه زبان فرانسه برای آمادگی مصاحبه کبک / یا برای استفاده در زمینه های  کارهای اداری، تجاری،  توریستی

تدریس خصوصی زبان فرانسوی

کسانی که به دلایل مختلف از جمله کمبود وقت و یا مشغولیت های کاری تمایل دارند از این روش آموزشی استفاده کنند، لازم است که تمامی هماهنگی ها را با موسسه آموزشی زبان آموزان پیشرو انجام دهند. ما با برخورداری از مدرسان مجرب خانم و آقا می توانیم مطابق با خواسته ی شما در ساعت و محلی که شما راحت تر هستید، کلاس تدریس خصوصی زبان فرانسه را تشکیل دهیم . اگر علاقه مند به انجام مشاوره و برخورداری از اطلاعات بیشتر هستید با شماره های موسسه  که در این سایت  درج شده است، تماس بگیرید.

منبع :

https://www.toplanguage.ir/france-language.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.